آموزش one x نظر یادتون نره خواهشا(خوش اومدین)

مشکلی داشتی بیا تو مسنجر cry_engine@yahoo

آموزش one x نظر یادتون نره خواهشا(خوش اومدین)

مشکلی داشتی بیا تو مسنجر cry_engine@yahoo

سایت راه اندازی شد


راه اندازی شد

ولی فعلا خیلی کار داره

از شما دوستان ( از تک تک شما ) درخواست کمک دارم

هر کی هر کمکی میتونه انجام بده تا سایت رو به صدر موبایل ایران برسونیم



نظرات 8 + ارسال نظر
امیر محمد پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

داش سعید منو یادت نره تو سایت هر جایی بتونم کمکت میکنم.

دمت گرم ثبت نام کن تا مدیر انجمنت کنم

حسین پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام سعید جان خسته نباشی تبریک میگم مبارک باشه

خیلی خوشحال شدم سعید جان که یه رفیق دارم که تکه یه دونه است که یه سایت داره

انشاالله همیشه موفق باشی عزیز دل

خیلی گلی رفیق

هرکاری از دستم بر بیاد انجام میدم در خدمتم سعید جان

سلام
ممنونم حسین عزیز
حتما به کمکت نیاز دارم

amirhossein جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

انشالا مبارک باشه به امید موفقیت های بیشتر شما

ممنونم لطف داری داداش

علی رضانیا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

مبارک باشه سعید جان

ممنونم داش علی عزیز
خبری ازت نیست داداش ؟

محمد جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ http://sahmeman57.blgfa.com

سلام سعید جان؛ گمون نکنم کار خاصی از دستم بر بیاد ولی برای دوستم آرزوی موفقیت می کنم راستی سفر بخیر....

سلام
تشکر

reza جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

مبارک باشه عزیز

ممنون

علی رضانیا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

ما زیر سایه شما هستیم دوست عزیز

خیلی آقایی داش علی

moslem شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

مبارک باشه سعید جان

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد